19 października 2018 roku w Domach Towarowych Wars Sawa Junior uroczyście otworzyliśmy pierwszy, warszawski salon MINISO – jednej z najszybciej rozwijających się marek lifestyle’owych na świecie. Bogata oferta artykułów do domu, modnych artykułów biurowych, oryginalnych gadżetów, kosmetyków, a także akcesoriów RTV o unikatowym designie błyskawicznie podbija serca Polaków!  

Pokaz tańca z wachlarzami bojowymi i japońskie przysmaki pozwoliły gościom na chwilę przenieść się do Kraju Kwitnącej Wiśni, będącej miejscem powstania MINISO. Gościem specjalnym była prowadząca Małgorzata Rozenek-Majdan. Na evencie pojawiło się także wielu influencerów, a wśród nich: Wujaszek Liestyle, Ola Nowak, Kat.Astro, Style On oraz Ida Cupas.

Co osiągnęliśmy za pomocą tego wydarzenia? Za pośrednictwem mediów społecznościowych udało się nam dotrzeć
do ponad 70tys. osób i wygenerować blisko 6 tys. reakcji!
Co więcej, suma polubień oraz komentarzy, na profilach mediów oraz influencerów, pod postami dotyczącymi MINISO wyniosła ponad 30tys.! A po uroczystym otwarciu, liczba followersów na Instagramie wzrosła z około 2.5tys do ponad 4tys.! Warto zaznaczyć, że profile MINISO w mediach społecznościowych dopiero startowały, a Aliganza była odpowiedzialna
za budowanie ich strategii oraz koncepcji.

Aliganza była odpowiedzialna za organizację eventu oraz jego komunikację – media relations, współpracę z influencerami
i gwiazdami
, a także całościowe prowadzenie komunikacji w social mediach, wraz ze stworzeniem kreatywnego contentu
i działaniami reklamowymi.

 

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.