Solar zdecydował się na odważną zmianę. 28 czerwca na 42. piętrze wieżowca Cosmopolitan polska marka po raz pierwszy zaprezentowała nowe logo. Jest ono zwieńczeniem kilkuletniego procesu, którego celem było odświeżenie wizerunku marki. W trakcie spotkania premierę miał również teaser kampanii F/W 2015/16 z udziałem polskiej top modelki Oli Rudnickiej. Aliganza była odpowiedzialna za obsługę medialną eventu.

 

Motywem przewodnim spotkania była forma. 42. piętro warszawskiego wieżowca wypełniały lekkie geometryczne instalacje wykonane ze stali. Na ścianach umieszczono lustra, które optycznie budowały przestrzeń, a także oba elementy nowego znaku firmowego marki – logo oraz sygnet. Nowa identyfikacja wizualna pojawi się w kolekcjach Solar od przyszłego sezonu, którego zapowiedź goście mieli okazję zobaczyć podczas premiery w Cosmopolitan. Modelką kampanii Solar F/W 2015/16 została Ola Rudnicka. Jedna z najbardziej znanych polskich modelek występowała w kampaniach światowych domów mody, takich jak Tru Trussardi czy Prada. To ogromne wyróżnienie zostać twarzą Solar w tak ważnym dla nich sezonie. Cieszę się, że mogę towarzyszyć tej metamorfozie – mówiła Ola Rudnicka podczas premiery nowego logotypu.

Wśród zaproszonych gości pojawiły się osoby związane ze światem mody – redaktorzy i dziennikarze cenionych magazynów i portali internetowych, blogerzy, styliści, a także aktorki: Katarzyna Warnke, Marieta Żukowska, Aneta Todorczuk-Perchuć i Grażyna Wolszczak, ikony polskiego modelingu: Małgorzata Niemen i Katarzyna Butowtt oraz piosenkarki: Kasia Stankiewicz, Reni Jusis, Natalia Przybysz, Magdalena Steczkowska i Misia Furtak.

Wieczór uświetnił wspólny występ polskich muzyków: Tomka Makowieckiego, zespółu Xxanaxx oraz Daniela Blooma. Artyści zaprezentowali swoje utwory w niespotykanych dotąd aranżacjach.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.