We wtorek 20 marca we wnętrzu warszawskiego Piękna odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji Skechers na sezon SS18. Sportowe i casualowe modele przedstawione w neonowej przestrzeni zachwyciły intensywnymi kolorami oraz nowoczesną stylistyką. Spotkanie z marką było niepowtarzalną okazją, aby poczuć energię słonecznej Kalifornii w samym sercu miasta!

Modele z kolekcji wiosna-lato 2018 zaprezentowano na przyciągającej uwagę instalacji inspirowanej industrialnym i neonowym klimatem najnowszej kampanii telewizyjnej. Fluorescencyjne panele i geometryczna, pełna wyrazistych barw scenografia nawiązywały do spotu Skechers, a całość została dopasowana do dynamicznego charakteru marki.

W najnowszej kolekcji Skechers przedstawił komfort w miejskim, nowoczesnym wydaniu. Wśród propozycji znalazły się zarówno sportowe, jak i casualowe modele. Kalifornijska marka zaprezentowała najważniejszą linię tego sezonu, Skechers Sport, a także łączące w sobie idee wellness i lifestyle linie BOBS Sport i YOU by Skechers. Uwagę gości przykuły również klasyczne, casualowe buty z kolekcji Skecher Street, inspirowane stylem retro modele D’Lites na platformie oraz kultowe Energy Lights ze świecącą podeszwą.

Wśród zaproszonych gości nie mogło zabraknąć gwiazd. Na spotkaniu pojawiły się prezenterki telewizyjne: Marcelina Zawadzka oraz Paulina Sykut, a także aktorka Klaudia Halejcio.

Aliganza była odpowiedzialna za produkcję eventu oraz obsługę medialną i VIP.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.