30 listopada mieliśmy okazję przyjrzeć się najnowszym propozycjom marek luksusowych Grupy Luxottica. Prezentacja kolekcji odbyła się w samym sercu Warszawy, w Optique Exclusive przy Placu Trzech Krzyży. Zaproszeni dziennikarze i styliście mogli zapoznać się z ostatnimi projektami marek Dolce&Gabbana, Prada, Miu Miu, Persol oraz Giorgio Armani.

Nowoczesne i eleganckie wnętrze Optique Exclusive było idealnym tłem dla prezentowanych kolekcji oraz dwóch wyrazistych linii specjalnych marek Dolce&Gabbana oraz Prada, cieszących się ogromnym zainteresowaniem zaproszonych mediów.

Scenografia w duchu instafriendly została podzielona na dwie strefy: pastelową ze świeżymi kwiatami oraz mchem, a także tropikalną z palmami i liśćmi monstery. Pierwsza z nich nawiązywała do linii Ortensia Dolce&Gabbana, inspirowanej romantycznym, angielskim ogrodem i delikatnymi hortensjami będącymi motywem przewodnim kolekcji. Druga część była dedykowana projektowi Tapestry Prada charakteryzującemu się aksamitnymi oraz nadrukowanymi wstawkami w żywych kolorach. Specjalne miejsce znalazło się także dla trzeciej linii, Zambia Dolce&Gabbana, wyróżniającej się okularami zarówno damskimi, jak i dziecięcymi z motywem lamparta.

Aliganza była odpowiedzialna za produkcję eventu oraz obsługę medialną.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.