6 czerwca, w klimatycznym lofcie 3one33 na Starym Mieście – przy ulicy Brzozowej 31/33- odbyła się prezentacja nowej kolekcji marki Levi’s® na sezon jesień/zima 2017.

Levi’s® w nadchodzącym sezonie identyfikuje się z subkulturami, reprezentującymi różne style muzyczne. Inspiracją dla kolekcji jest scena, muzyka i rozentuzjazmowani fani – wszystko to, co towarzyszy muzykom i daje im energię. Twórcy kolekcji cofnęli się do korzeni, czyli do lat 60-tych i 70-tych. To czas, z którego Levi’s® czerpie mnóstwo inspiracji i pomysłów, łączy kolekcje z korzeniami rocka i punk rocka – od The Ramones po Rolling Stones czy Blondie. W tym sezonie świętujemy też 50-lecie kultowej dżinsówki Type III, znanej jako kultowa Trucker Jacket, finałowy sezon Orange Tab oraz wprowadzenie nowej linii – Levi’s® Altered.

Press Day rozpoczął się o godzinie 10:00 i trwał do godziny 15:00. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. styliści i dziennikarze, blogerzy, oraz wielu przyjaciół marki i Influencerów, takich jak np. Wujek i Ciocia Liestyle, Artur Chamski, Kamila Szczawińska, czy Mikołaj Komar. Relację z wydarzenia mogliśmy obserwować na wielu profilach Instagramowych magazynów, takich jak np. Elle, Joy, Avanti czy HotModa. O oprawę muzyczną zadbali DJ’e z kolektywu Yorüba, zdjęcia robił Konrad Ćwik, a catering przygotował Pan Szama.

Aliganza była odpowiedzialna za produkcję, obsługę medialną oraz VIP.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.