W czwartkowy poranek 6 marca w jasnych i przestronnych wnętrzach Patio Domu Dochodowego przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie odbyła się konferencja Oriflame, podczas której zaprezentowano nową markę kosmetyków kolorowych The ONE. Zaproszeni do świata mody i makijażu goście mogli zapoznać się ze stylizacjami wykorzystującymi niezwykle kobiece projekty marki Bizuu oraz makijaże wykonane za pomocą kosmetyków The ONE. Gościem specjalnym konferencji była Anna Mucha – ambasadorka marki. Aliganza była odpowiedzialna za organizację i obsługę medialną wydarzenia.

Gwiazdą premiery The ONE była ambasadorka marki – Anna Mucha. Aktorka w towarzystwie Johana Larssona, Dyrektora Oriflame na Europę Centralną, zamknęła pokaz marki Bizuu i zaprezentowała się w makijażu wykonanym produktami The ONE. Anna Mucha opowiedziała o współpracy z Oriflame i planach na najbliższe miesiące, a także zdradziła, bez których produktów The ONE nie wyobraża sobie codziennego makijażu.

Premierze The ONE towarzyszył pokaz kolekcji marki Bizuu. Zaprezentowane sylwetki idealnie oddawały styl każdej z linii The ONE. Dziewczęce kreacje stanowiły tło dla przeznaczonej na dzień serii Everyday Beauty. Kobiece sukienki o odważnych fasonach podkreślały wieczorowy charakter makijażu wykonanego produktami z linii High Impact. Z kolei profesjonalny look, idealny dla zabieganych kobiet biznesu, tworzyły zestawienia ponadczasowych modeli sukienek z makijażem z serii Long Wear.
Wśród gości znaleźli się przede wszystkim przedstawiciele mediów związanych z tematyką urodową, modową i lifestyle’ową. Na miejscu pojawiło się także liczne grono paparazzi, którzy z niecierpliwością czekali na powrót Anny Muchy w roli ambasadorki Oriflame.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.