Choć zima za oknem, to myślami jesteśmy już w sezonie SS18. Wszystko dzięki premierze wiosenno-letniej kolekcji F&F, która miała miejsce 6 lutego w samym sercu Warszawy – na Mysiej 3. Marka przywołała wspomnienia gorącego lata, zachwycając pastelowymi kolorami, zwiewnymi materiałami i stylistyką boho.

Biała, industrialna przestrzeń, dzięki odpowiedniej aranżacji stanowiła perfekcyjne tło do pokazania barwnych i różnorodnych linii F&F na nowy sezon. Scenografia, opierająca się na geometrii i detalach w postaci owoców w pastelowych odcieniach, nawiązywała do nowej kolekcji marki i jej głównych motywów. Prezentacja została podzielona kolorystycznie na trzy strefy: fioletową – damską, niebieską – męską oraz żółtą – dziecięcą.

Kwintesencją kolekcji na sezon SS18 są pastele i różnorodne printy – kwiaty, paski, grochy oraz tropiki. Kobieca linia to połączenie etnicznych motywów z klasycznymi wzorami. W propozycjach znalazły się między innymi oryginalne kostiumy jednoczęściowe, przykuwające uwagę wszystkich gości, jeansy z wielokolorowymi haftami i sukienki maxi. Kolekcja męska to przede wszystkim lniane koszule w hawajskim stylu i pastelowe bermudy. Z kolei linia dziecięca to najnowsze trendy w wersji mini.

Spokojna aranżacja muzyczna oraz wegańskie, zdrowe przekąski przygotowane przez Coco Bowls stanowiły doskonałe uzupełnienie całości.

Aliganza była odpowiedzialna za produkcję oraz obsługę medialną eventu.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.