Na jesień i zimę trendy zmieniają się nie tylko w modzie – wraz z początkiem nowego sezonu również New Look odświeża swój wizerunek. Przy współpracy z Aliganza Fashion Agency, 10 października marka świętowała wielki re-opening swojego sklepu w Złotych Tarasach, a 16 października otwarcie nowego salonu w Blue City. Aliganza była odpowiedzialna za organizację oraz obsługę medialną obu otwarć.

Podobnie jak sklep New Look w White City w Londynie, który zwyciężył w tegorocznym finale konkursu World Retail Awards (w kategorii Store Design of the Year >1200sqm), sklepy w Złotych Tarasach i Blue City kuszą teraz przestronnym oraz pełnym światła wnętrzem. Wyrazisty design, ciekawe rozmieszczenie przestrzeni i dbałość o szczegóły pięknie wyeksponowały najnowszą jesienno-zimową kolekcję.

Podczas eventów na licznie przybyłych gości czekały rozmaite atrakcje – m.in. fotobudka, strefa manicure oraz profesjonalny DJ, który zadbał o nastrojową oprawę muzyczną. Zarówno podczas re-openingu w Złotych Tarasach, jak i w trakcie otwarcia w Blue City na całą kolekcję obowiązywał rabat 25%. Do sklepu New Look zapraszali wystylizowani w ubrania z najnowszej kolekcji promotorzy marki, którzy dodatkowo rozdawali ulotki z informacją o rabatach.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.