W czwartek 7-go września, w nowej aranżacji salonu Solar w centrum handlowym Blue City w Warszawie, odbyło się spotkanie prasowe. Zaproszeni na ten dzień goście, mieli okazję przyjrzeć się z bliska minimalistycznej estetyce wnętrza butiku oraz zapoznać się z kolekcją na sezon F/W 2017/18.

 

Moda na minimalistyczne wnętrza nie przemija. Wie o tym marka Solar, której najnowszy salon w centrum handlowym w Blue City utrzymany jest w prostej  i oszczędnej w formie estetyce. Całość utrzymana jest w odcieniach bieli, czerni i złota co nadaje wnętrzu ekskluzywnego charakteru. Uwagę przykuwa centralnie usytuowany sygnet – kobiecy i elegancki, który pełni ozdobną funkcję i uzupełnia klasyczny logotyp, z którym tworzą od 2015 roku nowy znak firmowy Solar.
Architektura salonu Solar to nie jedyna nowość jaka czekała na zaproszone tego dnia Panie. Każdy z gości mógł zapoznać się z jesienno-zimową kolekcją marki. Jakie są trendy w tym sezonie? Solar stawia na kratę, zamsz, aksamit i power dressing z lat 90. Polski brand zabiera nas w podróż po Ameryce Południowej, Dzikim Zachodzie oraz orientalnej Japonii. Jesienią i zimą pokochamy motywy kojarzone ze stylem boho – frędzle, paski i patchworki oraz roślinne wzory rodem z Azji.
Wśród zaproszonych przedstawicielek mediów i show biznesu nie zabrakło również zaprzyjaźnionych z marką gwiazd. Na prezentacji nowego wnętrza pojawiły się Kasia Zielińska oraz Ada Fijał. Wybierając stylizacje, obie gwiazdy postawiły na szarą, przyjemną w dotyku dzianinę.
Agencja była odpowiedzialna za obsługę PR oraz VIP.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.