Premiera czwartej edycji Magazynu Solar odbyła się w nowoczesnej przestrzeni butiku przy Mysiej 5. Nowy warszawski concept store Solar to nie tylko rozpoczęcie nowego sezonu S/S 2015, ale też zapowiedź kolejnych zmian marki. Aliganza odpowiedzialna była za obsługę medialną eventu.

Motywem przewodnim spotkania była forma. Wnętrze concept store’u wypełniała nietypowa instalacja – setki misternie ułożonych papierowych elementów. Geometria i lekkość materiału nawiązywały do najnowszej kolekcji oraz do modernistycznej architektury Ibizy, na tle której powstała sesja wizerunkowa marki. Zainspirowane nimi scenografki – duet Paper Heroes – pokryły ściany oraz sufit butiku białymi i pastelowymi kompozycjami z czarnymi akcentami, tworząc tło dla wybranych modeli ubrań w intensywnych barwach. Lekka i kolorowa – taką wiosnę dyktuje Solar!

Wzrok zgromadzonych przykuwał także premierowy film z kampanii S/S 2015, z holenderską modelką Myrthe de Poel w scenerii hiszpańskiej Ibizy. Zapowiedź wiosenno-letniego sezonu ma swoją kontynuację w magazynie, który był dostępny w dwóch odsłonach – wydaniu drukowanym oraz w elektronicznej wersji na tabletach.

Press day był okazją dla reprezentantów polskich mediów do zapoznania się z założeniami nowej kampanii oraz z planowanym otwarciem concept store’u w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc na modowej mapie Warszawy. Wśród gości pojawiły się osoby związane z branżą mody – redaktorzy i dziennikarze znanych magazynów oraz portali internetowych, a także blogerzy i styliści. Pozytywne opinie dotyczące zmian marki generują energię do dalszego działania!

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.