Wraz z rozpoczęciem wakacji portfolio klientów Fashion Agency Aliganza powiększyło się o włoską markę premium – DIEGO M, specjalizującą się w luksusowych okryciach wierzchnich.

Marka DIEGO M została założona przeszło 30 lat temu w północnej części Włoch przez Diego Mazzi. Nazwę brandu tworzy imię projektanta oraz litera “M” nawiązująca do jego żony – Manueli Bortolameolli. Małżeństwo wspólnie kreuuje markę, która łączy
w sobie historię i najświeższe trendy. Przy tworzeniu luksusowych okryć wierzchnich projektanci nie boją się odważnych łączeń materiałów, używają najwyższej jakości tkanin i naturalnych skór. DIEGO M jest dedykowany kobietom, które cenią ekskluzywność, blichtr i chcą czuć się wyjątkowo. Kolekcje są dostępne we włoskich rozmiarach od 38 do 54. Produkty DIEGO M można znaleźć w prestiżowych butikach na terenie Włoch, Europy, a w Polsce w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie
i Gdyni.

Od 6 lipca 2018 roku Aliganza odpowiedzialna jest za kontakt z mediami, działania w zakresie PR-u produktowego,
a także projektów specjalnych, w tym współpracę z celebrytami. Kolekcja wyselekcjonowanych ubrań jest już dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Obsługą DIEGO M zajmie się zespół PR: Account Manager Martyna Napiórkowska oraz Junior Account Executive Aleksandra Kozłowska. Za współpracę ze stylistami odpowiada Head of Showroom Gabriela Lużyńska z zespołem, a za kontakty
z celebrytami i influencerami Influencer Marketing Specjalist Katarzyna Piersa ze wsparciem Head of Project&Influencer Department Daria Kaczmarek. Całość działań nadzoruje Agata Brodzka, Marketing & PR Director.

Ciasteczka

zamknij

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.